czwartek, 20 grudnia 2012

Dzień dobry.

 Tak więc, hej, cześć i czołem. C:

Zaczynam swoją przygodę z blogiem opowiadaniowym.
Na początek chciałabym zaznaczyć, iż opowiadania będą na temat związków męsko - męskich, tak więc homofobom z góry mówię do widzenia.

Jestem totalnie zielona póki co i bez pomocy mej przyjaciółki nic tu jeszcze nie zrobię. <I have no idea what I am doing>

Nie wiem, czy będę dodawać posty regularnie, myślę, że nie, znając mój charakter. <jest leniem>
No i co więcej, zapraszam do czytania. To moje debiutanckie opowiadanie, pewnie będzie pozostawiać wiele do życzenia pod każdym względem, ale może choć paru osobom się spodoba. C: <jest pełna nadziei>
Niebawem dodam pierwszy rozdział. Pozdrowienia dla fanów My Chem i Frerarda. C:

Dodałam pierwszego posta, aaa! *ekscytacja*

1 komentarz:

  1. nie moge sie doczekac pierwszego rozdzialu, weny zycze | gee17

    OdpowiedzUsuń