czwartek, 10 stycznia 2013

Od autorki.

Cholernie przepraszam, ale będzie opóźnienie z następnymi rozdziałami (już jest, ale no cóż). Dlatego, iż po pierwsze primo jestem bardzo chora i ledwo dycham. Po drugie primo, szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła. Poprawianie ocen, te sprawy. I po trzecie primo, mój posrany laptop się zepsuł i mam z nim prawdziwą udrękę.
Postaram się dodać rozdział w następnym tygodniu, ale nie obiecuję. I pewnie rozdziały od tej pory będą tak wstawiane, średnio raz w tygodniu.
Pozdrawiam wszystkich, których to wszystko w ogóle interesuje.  

4 komentarze:

  1. O, no dobrze, rozumiemy :) Bardzo fajnie piszesz, nie mogę doczekać się na dalsze części! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, ja będę czekać, bo naprawdę warto. ;)
    Na razie życzę zdrowia i wytrwałości (szkoła to zło!!!). ;D

    również pozdrawiam, luna ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sraj ogniem, wydobrzejesz ;) A na razie mobilizuj się i do roboty, Bożydarku mój ! :) Bo wszyscy czekają na rozdziały.
    Polecam - Robert Makłowicz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam! :3 Jak mogłabym nie czekać na takie fajne opowiadanko :D Wracaj do zdrowia, poprawiaj oceny i śmigaj z rozdziałami! :D

    :: red like a bood & just forgive me ::

    OdpowiedzUsuń